بهینه سازی حافظه کامپیوتر با Outertech Cacheman 7.50

Outertech Cacheman نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان حافظه اصلی سیستم عامل و میزان فضای اشغال شده در آن توسط نرم افزارهای بدون استفاده که در زمینه اجرا هستند و در اصطلاح به صورت نرم افزاری Cache شده اند را از حافظه خارج نموده تا میزان سرعت کارایی سیستم عامل در حافظه اصلی افزایش یابد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت اعمال تنظیمات خودکار نرم افزار و مطلوب برای کاربر، قابلیت اعمال تنظیمات در غالب چندین برای کاربران مختلف ، نظارت بر اجزای مدیریتی و مهم در زمینه Cache نمودن ، بهینه سازی سیستم Cache و … اشاره نمود.

 

Outertech Cacheman بهینه سازی حافظه کامپیوتر با Outertech Cacheman 7.50

 


ادامه مطلب
نويسنده: صادق سمیعی | تاريخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

Microsoft Office 2013

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی دانلودها|

 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

 


ادامه مطلب
نويسنده: صادق سمیعی | تاريخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

بازیابی اطلاعات خود با uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2

شرکت uFlysoft نام شرکتی معتبر در زمینه بازیابی اطلاعات و تعمیرات سخت افزاری هارد دیسک ها می باشد. حال این شرکت جدیدترین نسخه نرم افزاری خود در زمینه بازیابی تصاویر، ویدیوها و آهنگ ها را با نام uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2 عرضه نموده است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به طور حرفه ای به بازگشت اطلاعات خود از طریق جستجوی عمیق ترین لایه های هارد دیسک خود بپردازید. با این نرم افزار می توانید داده های از دست رفته بر روی هارد های اینترنال و اکسترنال، مموری کارت ها، دوربین ها، دستگاه های USB دار و هر وسیله ی ذخیره سازی دیگر را بازیابی نمایید.

 

uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2 بازیابی اطلاعات خود با uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2

 

 

password بازیابی اطلاعات خود با uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2 پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازیابی اطلاعات خود با uFlysoft Photo Recovery for Windows 1.5.0.2 لینک دانلود – 4.89 مگابایت | لینک کمکی

 

نويسنده: صادق سمیعی | تاريخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

محبوب ترین نرم افزار رایت دیسک ها با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500

همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند.

امروز نسخه جدید این مجموعه نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی ویندوز ۸ با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium عرضه شد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه نرم افزاری بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500 محبوب ترین نرم افزار رایت دیسک ها با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500

 

نويسنده: صادق سمیعی | تاريخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |

صفحه قبل 1 صفحه بعد